CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 24 February 2012

ReAlItI KeHiDuPaN



post kali ni aku nak bercakap sket tentang realiti kehidupan,memang takleh nak lari dah dan mungkin juge semua org pernah merasai mende yang same seperti aku rase...haaaaa,nak taw tentang ape,??skroll ke bawah lepas gambar nih..





ape yg korang akan buat kalau kawan2 korang atau sesiape saje MEMUJI korang???especially kat cni,orang yang korang xberape nak "ngam".

situasinye macam ni,kalau ade yang memuji korang...sbg contoh -"wow,pndainyeee muuuu,"- -"wow,comeynye mu hari ni"- - "wow,hensemnye"....tambahan pulak orang tuh mmg tak rapat ngan korang,atau lebih tua dari korang,atau ternyata orang tu lebih advance lagi dari korang...korang mesti tertanye-tanye dalam hati kan nak balas dengan jwpn mcm mne??kan kan kan?? korang mesti fikir macam ni, 

1.--->kalau aku jawab ye kang,orang cakap aku kuat bangga + poyo
2.---> kalau aku wat "dek",orang kate aku sombong
3.--->aiiiiiiii,ni nganjing ke btol ea??konfius gini

memang confirm korang akan konfius giler ah...kalau dengan kawan2 yg memang dah kenal lame tu xpela kan??sebab dorang memang dah kenal kite macam mane...aku yakin ramai yang pernah kene camni,.tapi kalau aku lah,..aku lebih suke buat muke "SONGO" + "SELENGE" sket...hahaha...nak senyum macam tak senyum macam tuh,,..kalau nak lagi advance,(cube bayangkan dalam kepale) korang buat macam ni "SONGO" + "SELENGE" + "HIDUNG KEMBANG" memang confirm r...

confirm korang kene MAKI..hahahaha

*tips terbaik korang rendahkanlah diri korang selagi yang mampu, atau,korang menidakkan perkare tersebut, atau jugak korang cube melarikan tajuk..haha..pastu korang pon ckp "trimas" dan ckp "jangan kabo gitu,malu ah" tak pon korang buat-buat merajuk seolah-olah korang taknak orang lain berpikiran dan memuji korang macam tu lagi lain kali...

1 comment:

  1. "jangan kabo gitu,malu ah"

    hahaha ok. baru jumpa ur blog. nice one!

    :)

    ReplyDelete